Vanmiddag is verspreid over drie verschillende werktafels:
- Hoe hot is een hotspot?
Wat is een hotspot? Hoe kunnen we dit organiseren en op welke manier kan het bedrijfsleven en het onderwijs hier een steentje aan bijdragen? Welke ideeën leven er en hoe kunnen we vruchtbaar samenwerken? - Wat verstaan we onder hybride docentschap?
Welke voorwaarden willen we hieraan koppelen? Van welke definitie gaan we uit? En als een docent training geeft in het bedrijfsleven, is hij of zij dan ook een hybride docent? - Communicatie in Techniek:
Hoe communiceren wij als Techniektalenten? Welke social media accounts gebruiken we en wat zijn de resultaten? En hoe kunnen we in de regio met positieve framing het techniek imago verbeteren?
De onderwerpen Hotspots en hybride docenten hebben gerouleerd. Na 1 uur zijn alle deelnemers gewisseld om beiden onderwerpen te kunnen bespreken. De werkgroep ontwikkelt een plan en advies voor de verschillende onderwerpen en zal deze binnenkort presenteren! Deze onderwerpen worden dus vervolgd!